obsah
|
zápatí
MMN a.s.
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Nový nemocniční informační systém pro 21. století
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Nový nemocniční informační systém pro 21. století
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Účelem veřejné zakázky je pořízení nemocničního informačního systému v rámci projektu Nový nemocniční informační systém pro 21. století (dále také jen „NIS“) cílově provozovaného v MMN, a.s. nemocnice Jilemnice a Semily. Cílem je elektronizace vedení zdravotnické dokumentace a dalších procesů nemocnic v souladu se Svazkem - přílohou 1 a 2 zadávací dokumentace s názvem Technická specifikace NIS a Technická specifikace WIFI. Předmětem plnění veřejné zakázky je tedy dodávka a implementace nemocničního informačního systému včetně návazných agend a zajištění servisní podpory dodaných IS na dobu neurčitou. Předmětem zadávacího řízení je i dodávka souvisejícího vybavení (HW) a monitoring serveroven.
Nový NIS bude primárně umístěn v serverovnách v Jilemnici. Ze Semil se k novému NIS bude přistupovat z počítačů vzdáleně přes VPN. Podrobné požadavky na Nemocniční informační systém jsou vymezeny ve Svazku 1 - příloze č. 1 zadávací dokumentace s názvem Technická specifikace NIS - část A. Rozsah předmětu veřejné zakázky je poté blíže popsán v závazném vzoru návrhů příslušných smluv.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.nemjil.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
25.03.2019 10:00
Datum zahájení:
16.11.2018 19:23
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © MMN a.s.
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software